سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کد تقلب کرک و ترینر بازی ها
 

سلام به همه دوستان گلم امیدوارم حالتون خوب باشه

دوستان یه موضوعی هس باید به همتون بگم

بعض از کدتقلب هایی که قرار میدم تست نشدن چون باید برا هرکودون بازی رو نصب کنم البته این کارو باید انجام بدم
بیشتر مشکل تو بازی های جدیده چون نمیتونم اونارو اجرا کنم :D

بعضی از دوستانم میگن بازی تموم نمیشه دروغ نگو

من یه سوال دارم اقا من دروغ بگم چی میشه ؟ به من چیزی میرسه یا مرض دارم؟

مثل بازی plants vs zombies

گفتن دروغ نگو تموم نمیشه دوستان مرحله اخرش یه ربات میاد توشم یه زامبیه خخخخ

اونو که میکشی مراحل دیه تموم میشه فقط میمونه نمیدونم چی چی گاردن بود گل اینا میکاری اونجارو میگم یا درخت یا قارچا

همین دیه ممنون وقت گذاشتین




موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 94 خرداد 23 :: 10:58 صبح :: توسط : سینا

 
درباره وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لوگو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 103
کل بازدیدها: 957579